Thursday, April 4, 2013

Diariku bersama SHAKLEE....

Dear all mommies and friends..

Welcome to my new blog...actually before this saya dah pernahlah berjinak-jinak sebagai blogger ni..hehe..but the previous blog is more about my life, family, works....But start 1st April 2013 yang lepas saya secara rasminya membuka blog yang baru ni..(why i choose 1st April???because tarikh tu merupakan my 8th anniversary with my lovely husband and tarikh tu jugak merupakan hari ulangtahun ke 7 anak sulung saya)..
Takde niat langsung pun nak berbisness bagai tapi more to share tentang kehebatan dan kelebihan produk SHAKLEE. 
Untuk pengetahuan semua saya merupakan preggy mommies yang Insya Allah akan deliver baby pada awal Jun 2013. Ini merupakan baby saya yang ke 4. Wahh..subur betul ye??haha..kahwin baru 8 tahun anak dah masuk 4.Itulah kata-kata dari mulut orang yang biasa saya dengar. Saya telan dan fikirkan yang postif sahaja tentang telahan mereka.Yang penting kita kena tahu menjaga kesihatan kan??..
So di sini saya nak share dengan semua khususnya preggy mommies tentang supplement apa yang saya ambil sekarang..Buat pengetahuan semua saya merupakan ibu berkerjaya yang menguruskan 3 orang anak tanpa ada pembantu rumah. Alhamdulillah rasa penat, kejang kaki, low HB, kencing manis, obesiti bukan lagi menjadi masalah buat saya. Jadi mommies semua jom layan diari pemakanan supplement saya sepanjang kehamilan yang dah masuk trimester ke 3 ni.

Breakfast
Minum ESP. Tapi saya buat special sikit.saya add on milo+quaker oat.So hasilnya ermm... very delicious.

After breakfast, saya ambil 2 biji Ostematrix dan 2 biji Omega Guard.
 
 


Lunch
After lunch, saya ambil 1 biji B Complex, 2 biji Vita C dan 2 biji Vitalea.
(Vitalea sangat baik diambil bersama-sama vit C kerana dapat mempercepatkan penyerapan vitamin dalam badan)



Dinner
After dinner pulak saya ambil 2 biji Ostematrix lagi.






- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. -



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:
Sila hubungi saya Farha
Sms/Call/Whatsapp: 012-7247757
Email: farha2681@gmail.com
PM Facebook Page: https://www.facebook.com/loveshaklee4ever

2 comments: